Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemarie Schmitz - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Annemarie Schmitz - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

12 April 2007 | Nederland, Utrecht

Lieve luitjes!! Omdat ik het zelf ook altijd zo leuk vind om verhalen van andere uit het buitenland te lezen, wilde ik jullie ook niet van mijn avonturen onthouden.
Gister heb ik dan eindelijk mijn tickets naar San Francisco geboekt!!
2 mei vertrek ik met onze Koninklijke Luchtvaartmaatschappy naar The States om vervolgens, met nog nader te bepalen vervoer, richting Stanford te gaan.
Vorige maand heb ik al een appartementje geregeld in Oak Creek; met 5 zwembaden, persoonlijke fitness trainer en een bioscoop, niet geheel onaangenaam.
Het weer schijnt ook op een top te zijn, dus heb er zin an!
Maar goed, moet wel zeggen dat ik iedereen wel zal gaan missen deze zomer, kreeg beetje zo'n rottig gevoel toen ik gister over Ledig Erf fietste en iedereen daar zo lekker op het terras zat... hmm.
Nou goed hopelijk heeft Californie ook wel terrassen en lekkere tosti's en maaltijdsalades zoals bij de Poort....
Maar eerst nog maar Koninginnenacht en dag. Ik denk dat Adam wel weer hoog op het lijstje staat!
Misschien plan ik nog wel een kleine afscheidsborrel tegen die tijd, en dan laat ik jullie natuurlijk weten!

Liefs,
Anne

  • 12 April 2007 - 15:13

    Esther:

    Hey Anne,
    Leuk om al je ervaringen te kunnen lezen!Wat nou terasjes missen hier! Het wordt vast geweldig daar.Wacht maar tot je daar bent dan piep je wel anders!Ik ben nu al jaloers op jou!
    Koninginnedag in Amsterdam lijkt me gezellig! Net zoals vorig jaar met het glazen ophalen:-) en de sieradenaankopen die we gedaan hebben:-)
    x Esther

  • 12 April 2007 - 16:38

    Ka:

    Annie!!!!

    Zie ik je nog voordat je vertrekt?
    In Utrecht of in Voorburg?
    Bel je binnenkort om te kijken of t nog gaat lukken!

    Kus Ka

  • 12 April 2007 - 22:05

    Snoes:

    Hey lieve snoes,

    Klinkt goed allemaal! Spannend hoor. Kunnen we straks even vergelijken wie het beste zwembad in de tuin heeft, haha.
    Hoe lang ga je daar nou precies heen? Hoe is het met je man? Komt ie ook nog langs? Ben heel benieuwd naar al je verdere verhalen. Veel plezier met koninginnenacht, mis ik wel echt hoor!

    Dikke kus,
    Snoes vanuit Australia

  • 13 April 2007 - 06:17

    Willemijn:

    Annie!!!
    Goed bezig! Ben benieuwd naar al je nieuwe avonturen. Zullen daar ook worsten en diklippen zijn?
    xxxxx wills

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Stanford, California

Recente Reisverslagen:

08 Februari 2008

Extra foto's

09 September 2007

Laatste dag!

15 Augustus 2007

Krantenbericht!

11 Augustus 2007

Dagelijkse gewoontes

19 Juli 2007

Roadtrip
Annemarie

we hebben er zin in!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 12902

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 29 Juli 2018

Canada

02 Mei 2007 - 08 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: