mailinglist waarbenjij.nu van Annemarie - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Annemarie Schmitz - WaarBenJij.nu mailinglist waarbenjij.nu van Annemarie - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Annemarie Schmitz - WaarBenJij.nu

mailinglist waarbenjij.nu van Annemarie

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Annemarie

02 Juli 2018 | Nederland, Arnhem

Beste allemaal,

jullie staan in mijn mailingslijst of ik heb jullie toegevoegd (omdat ik dacht dat je het misschien wel leuk zou vinden ;-).
Indien je dit niet wilt, stuur mij even berichtje, dan haal ik je eruit.
Nog 5 nachtjes en dan gaan we naar Canada, als je het leuk vindt om onze reis te volgen, hoef je niks te doen! Alleen maar mee te genieten...

groeten, Annemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Annemarie

we hebben er zin in!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 12881

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 29 Juli 2018

Canada

02 Mei 2007 - 08 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: